סוגי שרשרת כסף

תכשיטים מכסף הם בחירה פופולרית של כולם עוד מתקופות היסטוריות. לא רק שמדובר בתכשיט איכותי, מבריק ואצילי אלא בתכשיט שמסמל סטטוס וערך יוקרתי מאד. ישנן לא מעט שרשראות מכסף, עגלים, טבעות, צמידים ואף חפצי קדושה העשויים כסף טהור. כאשר אתם מחפשים סוגי שרשרת כסף ישנו מגוון מופלא ממנו תוכלו לבחור, ומיד תגלו אילו סוגים קיימים. בין אם למתנה, בין אם לפינוק ובין אם אתם רוכשים לעצמכם, עם תכשיטי הכסף תמיד תקבלו את ההתאמה המושלמת עבורכם.

סוגי שרשרת כסף – אילו סוגים קיימים?

  • שרשרת פיגארו

שרשרת זו מקורה באיטליה, היא בעלת עיצוב ייחודי המשלב תבנית של שלוש או יותר חוליות קצרות יותר לסירוגין עם חוליה ארוכה יותר. היא מתאימה גם לנשים וגם לגברים ונהדרת עבור מגוון של תליונים.

  • שרשרת BOX

כפי שהשם מרמז, שרשרת 'קופסה' מורכבת מחוליות מרובעות המסודרות זו לצד זו, ויוצרות שרשרת חלקה רציפה. המראה המתקבל מודרני ונקי, ושרשרת חזקה. אם חוליה אחת נשברת, זה לא משפיע על האחרות. שרשראות אלו יכולות לנוע בין גרסאות דקות ועדינות לסגנונות בהן החוליות עבות יותר.

  • שרשרת SNAKE

שרשראות נחש נקראות על שם הדמיון הבולט שלהן לעור של נחש. הן מורכבות מרצועות המחוברות בחוזקה, ויוצרות צינור גמיש עם משטח חלק מבריק ובוהק. בגלל הגמישות והעיצוב המיוחד שלהן, שרשראות נחש מרגישות לרוב כמעט נוזליות למגע. הן מתאימות ביותר לתליונים קלים או ללבישה לבד למראה מינימליסטי.

  • שרשרת ביזנטית

השרשרת הביזנטית היא עיצוב מורכב ומיוחד. השרשרת עשויה מחוליות המחוברות זו לזו המסודרות בדוגמה מובהקת ומפורטת שנראית ארוגה או קשורה. השרשרת הביזנטית משדרת תחושת יוקרה ועושר וערך משמעותי.

  • שרשרת רולו

שרשרת רולו כוללת חוליות מעגליות המשולבות זו בזו ברצף פשוט לסירוגין. עיצוב זה ייחודי אך פשוט, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור אנשים שאוהבים שרשראות עם תליונים. הן מביאות למראה אצילי, עדין, ייחודי ואלגנטי שקשה להישאר אדישים אליו.

אל תתפשרו על עיצוב ייחודי ואיכות

לכל סוג של שרשרת כסף יש את העיצוב הייחודי שלה וניתן לבחור בה כדי להשלים את הסגנון של העונדים אותה או להתאים אל תכשיטים אחרים. כל סוגי השרשראות מציעות רמות שונות של עמידות ועיצובים איכותיים ויוקרתיים. מעיצובים מינימליסטיים ועד לדוגמאות מיוחדות, שרשראות כסף הן חלק מגוון ובלתי נפרד המהווה חלק חשוב מכל קולקציית תכשיטים. בין אם אתם בוחרים שרשרת כסף לעצמכם או כמתנה, ההבנה בסוגים ובסגנונות תעזור לכם לבצע את הבחירה הטובה ביותר.

תוכן עניינים