סוגי עגילי כסף – איך לבחור נכון?

עגילים הם תכשיט איכותי ועדין שיש בו אינספור סגנונות וכמובן גם סוגי עגילי כסף בעיצובים מיוחדים המתאימים לכל אירוע, וגם ליומיום. בחירת הסוג הנכון של עגילי הכסף עבורכם תלויה במספר גורמים כולל הסגנון האישי שלכם, צורת הפנים, אורח החיים וכל אלרגיה אפשרית שיש לכם. אנחנו שמחים להציג בפניכם מספר סוגים של עגילים שיכולים להתאים לכל גיל, סגנון, אירוע ומטרה.

סוגי עגילי כסף – זה יושב עליכם בול

בחירת עגילים יכולה להיראות כאתגר, אך היא לאו דווקא כזאת כאשר אתם כבר יודעים מה אתם רוצים, או לפחות מקבלים את המידע הנכון. הנה כמה סוגים עיקריים של עגילי כסף שיכולים להתאים לכם:

  • עגילים צמודים

אלו הם עגילים קטנים שנצמדים אל האוזן. הם יכולים להכיל אבני חן, פנינים או פשוט כסף רגיל. הם מושלמים למראה מינימליסטי ומתאימים היטב ללבוש יומיומי. הם גם מתאימים לכל צורות הפנים, ולכל הצבעים.

  • עגילי חישוק

גילי חישוק כסף הם עגולים או חצי עגולים בעיצובם ויכולים לנוע בגודל מחישוקים קטנים ועד לפריטים גדולים במיוחד. הם מוסיפים ייחודיות של אלגנטיות ומתאימים לתלבושות קז'ואל ורשמיות. הם מחמיאים, עדינים גם כאשר הם גדולים ויש להם ביקוש רב.

  • עגילים תלויים

אלו הם סוג של עגילים תלויים אבל הם בדרך כלל גדולים יותר ונקראים גם 'עגילי נברשת'. הם מושלמים לאירועים רשמיים או כאשר אתם רוצים להראות נוכחות. בגלל הגודל שלהם, הם מתאימים ביותר לפנים שהינן עגולות יותר.

  • עגילים מטפסים

עגילים אלו מטפסים במעלה העיקול של תנוך האוזן ויכולים ליצור מראה אופנתי מבלי להזדקק לפירסינג. הם אופנתיים ויכולים להוסיף ייחודיות רבה ללוק שלכם.

איך לבחור את העגילים הנכונים?

כאשר אתם בוחרים את העגילים המתאימים לכם חשוב לקחת בחשבון כמה וכמה פרמטרים כמו צורת הפנים, הסגנון האישי, האירוע שאתם רוכשים עבורו את העגילים ועוד. אם יש לכם אלרגיה לניקל, הקפידו לבחור עגילי כסף ללא ניקל. כסף סטרלינג הוא בדרך כלל בחירה בטוחה, מכיוון שהוא עשוי מ-92.5% כסף ו-7.5% מתכות אחרות, בדרך כלל נחושת. אם אתם מנהלים אורח חיים פעיל או עובדים בסביבה שבה עגילים גדולים או תלויים עלולים להוות סכנה בטיחותית, חשבו על סגנונות עגילים קטנים יותר ומתאימים יותר. הבחירה הנכונה היא לא רק בתכשיט הנכון אלא גם בחנות הנכונה ממנה אתם רוכשים. היכנסו כבר עכשיו אל silverart ותיהנו מתכשיטים איכותיים, צוות מקצועי ואמין ורכישה נגישה ונוחה.

תוכן עניינים