סוגי טבעות כסף – איך לבחור נכון?

חומר הגלם כסף הוא בין החומרים הנפוצים ביותר בשימוש בעיצוב תכשיטים. ההיסטוריה מלמד אותנו שעוד בימי קדם הוא סימל עושר, חוזק וטוהר. חומר הגלם היוקרתי הזה מוציא קסם שאי אפשר לעמוד בפניו ומספק מגוון של תכשיטים החל מעגילים, צמידים, שרשראות, מוצרי קדושה ואף סוגי טבעות כסף שחשוב לדעת איך לבחור אותן. אם אתם מתלבטים, מיד תגלו את הסודות הכמוסים ביותר לבחירת הטבעות המושלמות בין אם למתנה, ובין אם פשוט לעצמכם.

סוגי טבעות כסף – נעים להכיר

ישנם ללא ספק כמה סוגים של טבעות כסף שכדאי להכיר שניה לפני שאתם מתמכרים לעיצובים המרהיבים וממהרים למדוד אותן על אצבעותיכם, והנה כמה סוגים מבוקשים במיוחד:

  • טבעות כסף סטרלינג

כסף סטרלינג הוא ללא ספק הסוג הפופולרי ביותר של כסף לייצור תכשיטים. חפשו את החותמת "925" מוטבעת על גבי התכשיט, ותדעו שזהו אכן כסף סטרלינג.

  • טבעות כסף טהור

טבעות אלו מכילות 99.9% כסף. למרות שהן מציגות את הרמה המקסימלית של הברק של חומר הגלם המופלא, הן רכות יותר ורגישות יותר לשריטות ולבלאי. טבעות כסף עדינות הן מושלמות לאירועים מיוחדים, אך אולי אינן אידיאליות לשימוש יומיומי בעיקר בשל הרגישות שבהן.

  • טבעות בציפוי כסף

אלו הן טבעות מתכת בסיסיות המצופות בשכבה דקה של כסף. הן מציעות דרך משתלמת להשיג את המראה של טבעת הכסף, אבל עם הזמן, שכבת הכסף יכולה להתבלות ולחשוף את המתכת הבסיסית.

איך לבחור את טבעת הכסף המושלמת

בחירת הטבעת המושלמת היא לא שונה מבחירת הבושם המושלם עבורכם, או הבגד שישב עליכם הכי טוב. וחשוב לדאוג לבחור את הטבעות על סמך כמה וכמה פרמטרים. לפני הכל, דאגו לתקציב. אם יש לכם תקציב מתאים, או אתם חוסכים עבור התכשיטים, בדקו היטב מחירים ולאחרי כן התאימו לכם את הטבעות המתאימות, בהתאם לתקציב שלכם. ללבוש קז'ואל בחרו בטבעות סטרלינג. אם התקציב שלכם נמוך יחסית, טבעות בציפוי כסף יכולות להתאים לכם. חשוב לבדוק את איכות התכשיט ולרכוש אותו מחנות מוסמכת לתכשיטי כסף לה סוגי טבעות כסף באיכות גבוהה. בין אם מדובר בפריט לאירוע או ליומיום, טבעת כסף היא תוספת מצוינת לכל אוסף תכשיטים. הסוד לבחירת טבעת הכסף הנכונה הוא להבין את סוגי הכסף השונים ולהתחשב בצרכים האישיים, הסגנון והתקציב שלכם. עם קצת ידע, סבלנות וחשיבה נכונה תוכלו למצוא טבעת שלא רק תיראה יפה אלא גם תחזיק מעמד לכל החיים. הכנסו כבר עכשיו אל silverart ותיהנו ממגוון אדיר של תכשיטי כסף, בעיצובים מיוחדים ובאיכות גבוהה.

תוכן עניינים