תכשיטים בעיצוב אישי – כך תבחרו נכון

מאז ומעולם תכשיטים היו למעשה כלי מדהים לביטוי אישי, אם לרגע נחזור אחורה שנים אחורה נגלה כי כבר בימי קדם אנשי האצולה היו מסתובבים עם תכשיטים בשביל לסמן את מעמדם בפני ההמון הפשוט ורק בהמשך, במרוצת ההיסטוריה, תכשיטים הפכו לחלק בלתי נפרד מעולם האופנה, הסטייל והביוטי של רבים מאיתנו.

כל תכשיט הוא פריט אופנתי המייחד אותנו:

בימנו אלו, כל תכשיט, בין אם מדובר בשרשרת, צמיד או עגילים הוא פריט אופנתי בפני עצמו, לכל דבר ועניין, כזה שמעשיר, מבטא ומוסיף לכל לוק, כאשר בנוסף מדובר גם לרוב בפריטים אשר משמרים את ערכם, הפיזי, האישי והרגשי לאורך הרבה מאוד שנים. ישנם כידוע גם תכשיטים רבים אשר עוברים לאורך דורות, בניגוד לפריטי אופנה, הרי למי מאיתנו לא הייתה פעם איזו שרשרת מיוחדת מסבתא או אפילו טבעת שהתגלגלה לידנו בירושה? ועדיין תכשיט הוא קודם כל פריט אישי וכיום ניתן אפילו להזמין ולרכוש מגוון תכשיטים בעיצוב אישי יוקרתי כזה שיעניק עוד מימד של ייחודיות לסטייל שלכם.

בדיוק לשם כך, ריכזנו עבורכם כאן כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לבחור נכונה בתכשיט מיוחד בעיצוב אישי:

  1. ראשית כל, למי מיודע התכשיט? אם למשל מדובר בטבעת אירוסין שמיועדת לבת הזוג הרי שמלבד היקף האצבע שתזכה לענוד את הטבעת חשוב להכיר ולדעת את ההעדפות הכלליות של בת הזוג בכל הנוגע לתכשיטים, אם מדובר בזהב לבן, זהב צהוב או שמא רוז גולד וכמובן אם קיימת העדפה וחיבה לאבני חן מסוימות, יהלומים וכו'. כך גם במקרה של שרשרת או צמיד בעיצוב אישי המיועדים כמתנה, ההעדפות הידועות למקבל/ת המתנה הן הצעד הבסיסי ההכרחי בראשית עיצוב כל תכשיט.
  2. אילו חומרים יכיל התכשיט? עולם התכשיטים כידוע הוא הרבה יותר ממתכות יקרות, הרבה יותר מכסף או זהב בגווניו השונים. אנחנו מדברים כאן על טווח רחב של אפשרויות לשילובים וחומרי גלם המגיעים בטקסטורות שונות ובצבעים שונים. באופן כללי אין פה עניין של נכון או לא נכון, בייחוד כשמדובר בעיצוב אישי אבל כן חשוב לבחור בשילוב מתאים של חומרים, צבעים וניגודים שיניבו תכשיט שמצד אחד הוא ייחודי ומצד שני יהיה מרשים ונעים לעין ובהיבט הזה בהחלט כדאי להיוועץ היטב עם איש המקצוע אליו פניתם עם המשימה על מנת שיכווין אתכם לשילוב הנכון בהתבסס על הרעיון והטאץ' איתו באתם בראש מהבית.
  3. "יש לי רק חלום, לקנות לך יהלום": יהלומים הם תוספת מדהימה ומתבקשת כמעט לכל תכשיט. יהלום אחד מוסיף לתכשיט אור יקרות וניצוץ שאין לו תחליף. גם יהלומים הם נושא עצום בפני עצמו וכיום אפשר למצוא מגוון רחב של יהלומים בצבעים שונים, גדלים שונים, איכויות שונות וכן הלאה. מה שחשוב בעיקר לומר ששימוש ועיצוב תכשיט עם יהלומים דורש בהחלט מיומנות והיכרות מעמיקה עם התחום ולכן תמיד כדאי להפקיד את המלאכה בידי גורם מקצועי אמין בעל ניסיון ומוניטין רב בתחום.

תוכן עניינים